• Co proponujemy?dla Pań: tańce, odchudzanie, wzmacnianie, relaksacja, aktywna ciąża
    dla Panów: treningi ogólnorozwojowe, sztuki walki
    dla Seniorów: gimnastyka, stretching, zdrowy kręgosłup, nordic walking
    dla Dzieci: sztuki walki, ogólnorozwojówka, kącik zabaw dla dzieci
  • Bądź zawsze na bieżąco!Przyłącz się do nas na Facebooku:
    ✓ Śledź najnowsze wydarzenia i informacje
    ✓ Bierz udział w promocjach i konkursach
  • Dni wolne i ŚwiętaInformujemy, że Klub będzie zamknięty w dniach:
    ✓ 21.04.2014
    ✓ 1 i 2.05.2014
Do zobaczenia!

Nowe oblicze Klubu sportowego LWSM Morena!

Bogata oferta, różnorodne zajęcia, najwyższa jakość usług, a wszystko to w przystępnej cenie. Klub sportowy LWSM Morena wraz z sezonem 2013/2014 zyskał zupełnie nowe oblicze.

Klub istnieje od prawie 30 lat – do tej pory jako osiedlowy klub sportowy, należący do spółdzielni mieszkaniowej LWSM Morena. Klub był zaniedbany i nie spełniał swojej funkcji wobec mieszkańców. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw ich potrzebom i dzięki ich wsparciu dokonać wielu zmian.

W wakacje 2013 pomieszczenia zostały wyremontowane i wyposażone w nowoczesny sprzęt, zatrudniliśmy świetnych instruktorów oraz zadbaliśmy o ciepły klimat tego miejsca. Otwieramy się również na przyjmowanie osób spoza Spółdzielni.

U nas każdy znajdzie coś dla siebie, mamy ofertę dla Pań, Panów, dzieci i seniorów. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych i doświadczonych instruktorów, którzy zadbają o Twoje zdrowie. U nas poprawisz wygląd swojego ciała, a przez to podniesiesz swoją samoocenę. Miło spędzisz czas i poczujesz przypływ pozytywnej energii.

Jako jeden z nielicznych klubów posiadamy kącika zabaw dla Twojego dziecka. Chcesz poćwiczyć, a nie masz z kim zostawić dziecka? My zapewnimy mu miejsce, w którym chętnie spędzi czas. Ponad to w wyznaczonych godzinach będzie pod opieką animatora zabaw..

Przyjdź, sprawdź i poznaj nasze nowe oblicze!

Zapraszamy!

h/dponiedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobotaniedziela

Legenda:
Zajęcia dla członków LWSM MorenaZajęcia ogólnodostępne – lekkie godzinyZajęcia ogólnodostępne
08:00Gimnastyka 50+
gr. 3
08:30Gimnastyka 50+
gr. 1
Gimnastyka 50+
gr. 2
Gimnastyka 50+
gr. 5
Gimnastyka 50+
gr. 2
09:00Gimnastyka 50+
gr. 1
09:30Gimnastyka 50+
gr. 5
Gimnastyka 50+
gr. 3
Gimnastyka 50+
gr. 4
Gimnastyka 50+
gr. 4
10:00Pilates
(Ania)
10:30Gimnastyka +50
(Kasia)
Gimnastyka 50+
gr. 7
Gimnastyka 50+
gr. 8
Gimnastyka 50+
gr. 7 /
Nordic Walking (10:30-12:00)
11:00Gimnastyka 50+
(Kasia)
11:30Stretching
(Agata)
Body Shape
(Magda)
Gimnastyka 50+
gr. 8
12:00Tenis stołowyTenis stołowy
12:30Tenis stołowy
13:00Gimnastyka holistyczna -
- osoby niepełnosprawne
13:30
14:00
14:30
15:00Gimnastyka 50+
gr. 6
15:20 Ogólnorozwojówka dla DzieciGimnastyka 50+
gr. 6
15:30
16:00Aktywna ciąża
(Piotr)
16:20
AIKIDO
Dzieci
Aktywna ciąża
(Piotr)
16:20
AIKIDO
Dzieci
Ogólnorozwojówka
dla Dzieci
16:30
17:00Gimnastyka 50+
(Kasia)
17:20
AIKIDO
Dorośli
Gimnastyka 50+
(Kasia)
17:20
AIKIDO
Dorośli
Zumba
(Paweł)
17:30
18:00Zumba
(Paweł)
Samoobrona dla Pań
Robert
Body Shape
(Faustyna)
18:30Rozmiar w dół
(Faustyna)
Antycelluit Ball
(Martyna)
19:00Body Shape
(Ania)
Total Fitness
(Ania)
19:30Interwał
(Martyna)
Stretching
(Martyna)
20:00Zdrowy Kręgosłup
(Ania)
Pilates
(Ania)
20:30Ogólnorozwojówka/
samoobrona dla Panów
Ogólnorozwojówka/
samoobrona dla Panów
21:00

  1. Antycellulit Ball - ćwiczenia skupiają się na problematycznych miejscach, gdzie pojawia się cellulit. Najczęściej są to uda, pośladki i biodra, ale też ramiona i oklice brzucha. Zestaw ćwiczeń daje rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnianiu i wysmukleniu ciała. Ćwiczenia z wykorzystaniem dużej piłki, dzięki której aktywizujemy mięśnie posturalne , poprawiamy równowagę i korygujemy postawę ciała. Zajęcia dla wszystkich
  2. Body shape - to kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających. W czasie lekcji wykorzystujemy stepy, ciężarki czy gumy. Tempo ćwiczeń nie jest zbyt szybkie, sprzyja koncentracji na technice, bezpieczeństwie i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia dla wszystkich.
  3. Zumba - to zainspirowane latynoskimi rytmami połącznie aerobiku i tańca. Dynamiczna muzyka i proste kroki. Zumba kształtuje naszą sylwetkę i dba o kondycję, a przede wszystkim wprawia w świetne samopoczucie. Przy motywującej muzyce i świetnej atmosferze spalisz ogromną ilość kalorii i będziesz się dobrze bawić. Zajęcia dla wszystkich.
  4. Aktywna ciąża - zajęcia dla przyszłych mam. Intensywność oraz poziom trudności dostosowany jest specjalnie do każdego trymestru ciąży. Ćwiczenia wzmacniające, rozluźniające i oddechowe pomagają poznać własne ciało, przygotować się do porodu, a także przyspieszyć powrót do kondycji w czasie połogu. Podczas ćwiczeń wykorzystujemy piłki, elementy pilates itp. Zajęcia zalecane są paniom już aktywnym jak i tym, które chcą dopiero zacząć ćwiczenia.
  5. Total Fitness - zajęcia ogólnokondycyjne i wzmacniające. Kształtują sylwetkę i poprawiają wytrzymaość. Trening jest efektywny ponieważ aktywizuje wszystkie większe partie mięśniowe.
  6. Pilates - Ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości własnego ciała. Na tych zajęciach pracujemy nad wzmocnieniem mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy, co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki. Trening jest bardzo bezpieczny, polecany również osobom, którym inne formy gimnastyki są wykluczone. Wolne tempo. Zajęcia dla wszystkich.
  7. Stretching – zajęcia prowadzone przy relaksującej muzyce. Ćwiczenia rozciągają, uelastyczniają wszystkie partie mięśniowe oraz polepszają ukrwienie. Podczas ćwiczeń uczymy się własnego ciała oraz prawidłowego oddychania. Ćwiczenia likwidują przykurcze mięśniowe spowodowane siedzący trybem życia. Zajęcia dla wszystkich.
  8. Trening funkcjonalny - wykorzystywanie pracy jak największej ilości mięśni w jednym ćwiczeniu. Celem treningu jest ogólna poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach, przy współpracy mięśni głębokich i globalnych. Trening intensywny, z możliwością zmodyfikowania ćwiczeń i dostosowania poziomu zaawansowania do ćwiczących.
  9. Interwał - rodzaj treningu obwodowego, podczas którego ćwiczenia intensywne są przeplatane umiarkowanymi. Ćwiczenia staramy się wykonywać jedno po drugim, najlepiej bez przerw. Momentem przerwy jest zmiana stanowiska pracy i przygotowanie się do kolejnego ćwiczenia. Dłuższa przerwa ok.60-90 sekund następuje po zakończonym obwodzie. Idealnie skomponowany trening obwodowy pozwala pozbyć się tłuszczu, zwiększyć wytrzymałość oraz siłę. Trening ten jest skierowany dla wszystkich- zarówno początkujących jak i średnio- czy zaawansowanych.
  10. Rozmiar w dół - to zestaw ćwiczeń pozwalających wyszczuplić i wyrzeźbić dolne partie ciała. To zajęcia o średniej intensywności, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Zajęcia dla wszystkich.
  11. Kącik zabaw dla dzieci – jeśli chcesz uczestniczyć w zajęciach, a nie masz z kim zostawić swojej pociechy, mamy dla Ciebie rozwiązanie. Niech dziecko przyjdzie z Tobą, a na pewno miło spędzi czas w kąciku stworzonym specjalnie dla niego. Będzie rysować ,malować, wycinać, bawić się lub oglądać bajki tuż za ścianą J Ponadto w wyznaczonych godzinach będzie pod okiem animatorki zabaw.
  12. Nordic Walking – marsz z kijami wymyślony przez grupę ińskich lekarzy i wybitnych sportowców. Prosty sposób na zwiększenie poziomu naszej aktywności. Chód z kijami na świeżym powietrzu jest o ponad 40% bardziej efektywny niż zwykły marsz. Angażuje on ok 90% mięśni całego ciała. Technika jest prosta do opanowania. Maszerowanie przyspiesza przemianę materii, poprawia sprawność sercowo-naczyniową, redukuje nadciśnienie, poziom cukru i cholesterolu we krwi. Kije dają poczucie bezpieczeństwa, poprawiają równowagę oraz odciążają stawy. Zajęcia dla wszystkich.
  13. Gimnastyka 50+ - trening zdrowotny osób starszych. Zajęcia mają na celu zapobieganie procesom starzenia się. Gimnastyka uwzględnia profilaktykę chorób cywilizacyjnych takich jak nadwaga, cukrzyca, osteoporoza, choroby układu krążenia, reumatyczne, zwyrodnieniowe itp. Ćwiczenia pozytywnie wpływają na motorykę człowieka. Często wykonywane są przy przyjemnej muzyce z wykorzystaniem różnego rodzaju sprzętu np. piłki gimnastyczne, ciężarki, laski gimnastyczne itd.
  14. Zdrowy kręgosłup - Jest to trening specjalistyczny. Jest jednocześnie profilaktyką i terapią bólów narządu ruchu. Oparty na ćwiczeniach wzmacniających, rozciągających i oddechowych. Podczas zajęć wykorzystywana jest piłka rehabilitacyjna. Zajęcia mają na celu pozbycie się bólu z okolic kręgosłupa, karku i bioder, jak również wzmocnić mięśnie. Efekty, to poprawa sylwetki i prawidłowa postawa ciała. Zajęcia dla wszystkich.
  15. Ogólnorozwojówka/ samoobrona (dla Panów) - zajęcia to połączenie treningu ogólnorozwojowego mającego na celu poprawę kondycji fizycznej z elementami samoobrony. Ćwiczenia oparte na treningu obwodowym szybko i efektywnie pomogą wyrzeźbić ciało. Drugim celem treningu jest szybka nauka prostych i skutecznych technik samoobrony. Zajęcia pozwalają podnieść świadomość swojego ciała oraz uczą jak obronić siebie i swoich bliskich w różnych sytuacjach zagrożenia. Trening jest wszechstronny ponieważ czerpie elementy z różnych stylów walki. Trening jest przeznaczony dla osób w różnym wieku i na różnym poziomie sprawności fizycznej.
  16. Ogólnorozwojówka dla Dzieci (9-13 lat (wiek umowny))– ćwiczenia ogólnosprawnościowe mające na celu zadbać o zdrowie i kondycje Twojego dziecka. Kształtują cechy motoryczne takie jak siła i wytrzymałość mięśniowa, gibkość, równowaga i koordynacja ruchowa. Instruktor poprzez wszelkie gry i zabawy zaszczepia w dziecku chęci do podejmowania aktywności fizycznej. W ramach zajęć prowadzone są elementy gimnastyki korekcyjnej mającej poprawić postawę ciała oraz elementy samoobrony.

Zajęcia

RodzajIlość wejśćCenaRabat 20%**Ważność
* 1 wejście = 1 godzina
** Członkowie LWSM Morena posiadają 20% zniżki na dowolny karnet
Wejście jednorazowe-14,99zł12zł-
Karnet na zajęcia do godziny 16:00 (pn - pt)4*39,99zł32zł30 dni
Karnet na zajęcia do godziny 16:00 (pn - pt)8*59,99zł48zł30 dni
Karnet8*79,99zł64zł30 dni
Karnet12*99,99zł80zł30 dni
Wybrane godziny tylko dla członków LWSM Morena-20zł-m-c

Wynajem sal

DniCena
Od poniedziałku do piątku39zł/h + VAT
W soboty i w niedziele59zł/h + VAT

Regulamin
  1. Osoby zamierzające korzystać z usług Klubu fitness „Strefa Ruchu na Morenie”, zwanego dalej Klubem, zobowiązane są przestrzegać postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Wstęp do Klubu mają wyłącznie osoby które są członkami LWSM Morena (na potrzeby niniejszego Regulaminu pojęciem „członkami LWSM Morena” określani są również zamieszkującymi z nimi członkowie rodziny) i są zapisane do sekcji Klubu (zwane dalej Klientami Klubu), lub osoby, które zakupią karnet lub jednorazowe wejście na zajęcia lub posiadają imienne karty OK System, Benefit System, FitProfit i inne wydane na podstawie wzajemnie podpisanych umów (zwane dalej Klientami Klubu), oraz osoby związane z LWSM „Morena” umowami cywilnoprawnymi lub stosunkiem pracy, zwane dalej Personelem Klubu.
  3. Uzyskanie statusu Klienta Klubu (nabycie karnetu, opłacenie jednorazowego wejścia lub przystąpienie do zajęć po okazaniu karty OK System, Benefit System, FitProfit lub innej wydanej na podstawie wzajemnie podpisanych umów) jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulamin. W przypadku stwierdzenia podania nieprawdziwych danych osobowych przez Klienta Klubu, Klub zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usług na rzecz danego Klienta Klubu.
  4. Karnet do Klubu jest imienny i może z niego korzystać tylko Klient Klubu, którego dane widnieją na karnecie. W przypadku stwierdzenia, że z karnetu korzysta inna osoba, niż wymieniona na karnecie, personel Klubu jest upoważniony do zatrzymania i unieważnienia karnetu, bez konieczności zwrotu jakiejkolwiek opłaty za karnet.
  5. W przypadku zgubienia lub zniszczenia karnetu Klient Klubu zobowiązany jest do poinformowania o tym pracownika recepcji oraz do uiszczenia opłaty w wysokości 20zł za wystawienie nowego karnetu.
  6. Ceny usług świadczonych przez Klub zawarte są w zatwierdzonej przez Zarząd LWSM „Morena” aktualnej ofercie cenowej Klubu, dostępnej na stronie internetowej Klubu www.strefa-ruchu.morena.com.pl, oraz wywieszonej na terenie Klubu. Klub zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie cenowej, z zachowaniem praw Klientów Klubu do zrealizowania już nabytych karnetów po niezmienionej cenie.
  7. Klub nie zwraca opłat za niewykorzystane w terminie karnety. Niewykorzystane w okresie ważności karnetu wejścia można wykorzystać nie później niż pół roku po terminie, za dodatkową opłatą 5zł za każde wejście.
  8. Klub oświadcza, że wszystkie zajęcia organizowane w Klubie będą prowadzone przez osoby (zwane dalej Instruktorami) posiadające w tym celu odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia zawodowe.
  9. Klienci Klubu oświadczają, że nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczą w zajęciach na własną odpowiedzialność. Przed podjęciem treningu Klient Klubu we własnym interesie powinien poddać się kontroli stanu zdrowia u lekarza.
  10. O wszystkich przypadkach złego samopoczucia, jakichkolwiek urazów, kontuzji, wszelkich problemów zdrowotnych oraz ciąży Klienci Klubu są zobowiązani poinformować Instruktora przed przystąpieniem do zajęć.
  11. Klient Klubu korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem Klubu żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub utraty zdrowia w związku z korzystaniem z usług Klubu niezgodnie z Regulaminem.
  12. Klienci Klubu zobowiązani są do bezwzględnego stosowania się do poleceń Personelu Klubu, z obowiązkiem zaprzestania uczestnictwa w zajęciach włącznie, jeżeli będzie to zagrażało bezpieczeństwu lub komfortowi prowadzenia zajęć, oraz zdrowiu lub bezpieczeństwu Klientów Klubu.
  13. Wstęp na zajęcia mają wyłącznie Klienci Klubu w stroju sportowym i zmienionym obuwiu, oraz Instruktorzy. Zabronione jest wykonywanie ćwiczeń w obuwiu zewnętrznym i nieprzystosowanym do aktywności sportowej.
  14. Korzystający z usług Klubu zobowiązani są do zachowania higieny osobistej i czystości. Klienci Klubu nie mogą korzystać z usług Klubu, jeżeli są w stanie infekcji, choroby zakaźnej lub innej dolegliwości, która może mieć wpływ na inne osoby przebywające w Klubie.
  15. Klienci Klubu zobowiązani są do korzystania podczas zajęć z własnego ręcznika.
  16. Zakazuje się używania na terenie Klubu tytoniu, alkoholu, środków odurzających. Ponadto obowiązuje zakaz wstępu na teren Klubu pod wpływem w/w środków. Na terenie Klubu zakazuje się używania wulgaryzmów.
  17. Na podstawie zdeponowanego w recepcji, opłaconego imiennego karnetu lub karty imiennej o której mowa w pkt. 2 Regulaminu, a w przypadku jednorazowego wejścia na podstawie zdeponowanego w recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem, każdy Klient Klubu otrzymuje kluczyk do szafki, który należy zwrócić do recepcji przed wyjściem z Klubu. Zagubienie kluczyka wiąże się z pobraniem przez Klub od Klienta Klubu opłaty w wysokości 50 złotych brutto (na pokrycie kosztów wymiany zamka oraz szyldu).
  18. Klienci Klubu zobowiązani są przechowywać rzeczy osobiste w udostępnionych, zamkniętych na kluczyk szafkach. Personel Klubu nie jest zobowiązany do przechowywania kluczyka w trakcie korzystania przez Klientów z usług Klubu (kluczyk należy zabierać ze sobą).
  19. Klub nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w szatni poza szafkami zamykanymi na kluczyk, lub bez nadzoru.
  20. Po zajęciach Klient Klubu zobowiązany jest opróżnić zajętą szafkę. W przeciwnym razie rzeczy pozostawione w szafce zostaną z niej usunięte po zamknięciu Klubu. Rzeczy te będą deponowane przez siedem dni. Po tym terminie zostaną uznane za porzucone oraz komisyjnie zniszczone na koszt i ryzyko Klienta Klubu. Protokół zniszczenia będzie przechowywany przez jeden miesiąc od daty zniszczenia. Za usunięte rzeczy Klub nie ponosi odpowiedzialności.
  21. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z oferty Klubu tylko za pisemną zgodą prawnych opiekunów (np. rodziców). Zgoda obejmuje także przyjęcie odpowiedzialności za skutki treningu.
  22. Klienci Klubu ponoszą pełną odpowiedzialność finansową za zniszczenie lub uszkodzenie urządzeń i wyposażenia Klubu. Opiekun, wyrażając zgodę na trening małoletniego lub niepełnoletniego, przyjmuje odpowiedzialność za straty, do których powstania się przyczynił.
  23. Klub umożliwia pozostawienie na własne ryzyko dzieci uczestników zajęć w kąciku zabaw przystosowanym dla dzieci w wieku powyżej 3 lat. Dodatkowo w wyznaczonych godzinach, wyraźnie zaznaczonych w grafiku zajęć, Klub zapewni dzieciom opiekę animatora zabaw.
  24. W Klubie obowiązuje zakaz wprowadzania małych dzieci na salę ćwiczeń, z wyłączeniem zajęć przeznaczonych i oznaczonych specjalnie dla nich.
  25. Klienci Klubu wyrażają zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie ich indywidualnego i grupowego wizerunku zarejestrowanego podczas zajęć oraz na przetwarzanie ich danych osobowych wyłącznie na potrzeby Klubu.
  26. Do Klubu nie wolno wprowadzać rowerów. W miarę możliwości Klub zapewni zewnętrzne miejsca postojowe dla rowerów.
Regulamin uczestnictwa w zajeciach ogólnodostępnych
  1. Zajęcia ogólnodostępne odbywają się według ustalonego przez Klub grafiku zajęć. Grafik zajęć może ulec zmianie, po uprzednim ogłoszeniu zmiany co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem. Klub zastrzega sobie prawo do redukcji liczby godzin zajęć w okresie letnim i w okresach świąt.
  2. Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w przypadku, gdy liczba osób zainteresowanych uczestniczeniem w danych zajęciach będzie niższa niż 5 osób. W losowych sytuacjach (choroba, kontuzja lub inna nagła absencja Instruktora) Klub zastrzega sobie prawo odwołania zajęć, z prawem do przedłużenia ważności karnetu o jeden tydzień za każdy dzień, w którym nie odbędą się zaplanowane zajęcia.
  3. Ze względu na ograniczoną ilość osób mogących brać udział w zajęciach, Klienci Klubu zobowiązani są do dokonania wcześniejszej rezerwacji.
  4. Klienci Klubu zobowiązani są zgłosić w recepcji Klubu swoje przybycie na zajęcia najpóźniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. W przypadku niezgłoszenia w tym terminie Klub ma prawo udostępnić wcześniej zarezerwowane miejsce osobom z listy rezerwowej.
  5. Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub osobiście w recepcji Klubu.
  6. Przy rezerwacji należy podać swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego, w celu możliwości przekazania informacji zwrotnej w przypadku odwołania zajęć.
  7. Jeżeli Klient Klubu nie zamierza wziąć udziału w zarezerwowanych zajęciach, powinien odwołać rezerwację co najmniej na dwie godziny przed rozpoczęciem danych zajęć. Nie odwołanie rezerwacji na dwie godziny przed zajęciami jest równoznaczne z udziałem w zajęciach.
  8. Niewykorzystane wejścia i rezerwacje nie podlegają przesunięciu na następny karnet.
  9. W przypadku wyczerpania wolnych miejsc na dane zajęcia recepcja może przyjmować zapisy na listę rezerwową, składającą się z maksymalnie pięciu osób.
  10. Osoby z listy rezerwowej wchodzą na zajęcia według kolejności zapisów, pod warunkiem wolnych miejsc na zajęciach.
  11. Podczas trwania zajęć na sali ćwiczeń obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych.

Jak nas znaleźć:

Strefa Ruchu
80 – 880 Gdańsk
Ul. Żylewicza 7
tel: 058 347 98 95 (recepcja)
Godziny otwarcia: 8:00 - 21:00
strefa-ruchu@morena.com.pl


Manager klubu:

Katarzyna Andrich
tel: 502 023 488
k.andrich@morena.com.pl


Więcej:
Partnerzy:

© 2013 Strefa Ruchu na Morenie